Vi holder ekstraordinært lukket fra torsdag den den 5. Juni og nogle dage frem pga. systemopdatering. Det betyder, at telefonerne er lukkede og, at nordeapension.dk ikke er tilgængeligg. Du kan derfor heller ikke logge ind på Min Nordea Pension, mens vi opdaterer vores systemer. Læs mere
Spørgsmål og svar om log ind
Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
MitID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang du logger ind i Min Nordea Pension, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer.
Hvis du har problemer med at logge ind i Min Nordea Pension, kan det skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 70 33 13 13 og oplyse dit CPR-nummer.
Har du fået beskeden ”Teknisk fejl”? Kan det skyldes følgende:
- Er du så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu?
- Har vi dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit MitID og du bedes derfor kontakte os.
- Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte MitID Support.
- Du kan også kontakte e-Support på fejlmeldingMIT@nordeapension.dk.
Hvis du generelt oplever problemer med at anvende MitID, kan du altid kontakte din bank eller MitID Support.